מי אנחנו?


מי אנחנו? מי אנחנו? מי אנחנו?

חשוב לנו:
1. ש-תהנו מהמוצר שרכשתם, אם לא תהנו, מבחינתנו כשלנו!
2. ש-תהיה לכם קנייה בטוחה! קנייה באשראי ישראלי, מבית עסק ישראלי, ללא צורך בבנקים בינלאומיים.
חברת סליקת האשראי שאנו עובדים איתה הינה חברה ישראלית
הנקראת "טרנזילה". אבטחת האתר היא SSL.
3. קיבלתם נעל/חולצה שלא תואם את המידה שלכם? אצלנו תוכלו לבצע החלפה!
כל שתצטרכו לעשות הוא לשלוח בדואר את הפריט למחסן שלנו. ונשלח לכם את המידה הרצויה!
נא שימו לב שזה כרוך בהמתנה נוספת של שליחה! לפרטים נוספים צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו בהודעת וואצאפ - 0507765540.
4. לאחר 15 ימים תוכלו לקבל שרות על המיקום של המוצר שרכשתם. ולדעתם בידיוק איפה הוא נמצא.
5. לאחר שרכשתם מוצר מהחנות שלנו - הדבר היחידי שתצטרכו לעשות הוא להמתין למוצר . דואר רשום יישלח אליכם או הודעת אס אמ אס.
כאשר המוצר יגיע לסניף הדואר הקרוב לביתכם.
6. במידה והמוצר לא הגיע, על ידי כל מיני סיבות מכס וכדומה, תקבלו את מלוא הסכום ששילמתם.
ללא צורך במרדף אחרי אף סוחר. מכס. דואר.
לא מתפשרים על השירות.❤️

*שירות החלפות:

קיבלתם נעל/חולצה שלא תואם את המידה שלכם? אצלנו תוכלו לבצע החלפה!
כל שתצטרכו לעשות הוא לשלוח בדואר את הפריט למחסן שלנו. ונשלח לכם את המידה הרצויה!
נא שימו לב שזה כרוך בהמתנה נוספת של שליחה! לפרטים נוספים צרו קשר במספר הוואצאפ' :)

*שירות החזר כספי:

שירות מיוחד שאנו מציעים לכם הוא שירות החזר כספי מלא אשר ניתן עד - 2 ימים - מרגע קבלת המוצר תחת התקנון הבא:

**במידה וקיבלתם מוצר פגום או שלא במידה שהזמנתם.
**אם הזמנתם נעל במידה 42 והגיע 42 וזה לא תואם לרגלכם - אין אפשרות לקבל זיכוי.
אך ורק אם המידה לא תואמת את ההזמנה.
1. צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו בהודעות וואצאפ' - 0507765540
2. תגשו לסניף הדואר הקרוב לביתכם,
ושלחו לנו את המוצר, הכתובת שלנו בישראל כמובן.
הכתובת תינתן לאחר הפנייה שתשלחו לנו. 
יינתן החזר כספי על התשלום של השליחה - כאשר המוצר עומד בכל הקריטריונים הרשומים בתקנון זה.
3. לאחר שליחת המוצר- תוכלו לבקש החזר כספי מלא על המוצר. או שתוכלו לבחור באפשרות של שליחת מוצר חדש.
שימו לב:
רק במידה והמוצר הגיע פגום או במידה אחרת מהמידה שהזמנתם אנו נציע את השרות הנ"ל.



חשוב מאוד - רגע לפני שאתם שולחים את ההזמנה לוודא את כל פרטי ההזמנה.