מי אנחנו?


מי אנחנו? מי אנחנו? מי אנחנו?

חשוב לנו:
1. ש-תהנו מהמוצר שרכשתם, שתתלהבו ממנו ברגע שיגיע אליכם. אם לא תהנו, מבחינתנו כשלנו!
2. ש-תהיה לכם קנייה בטוחה! קנייה באשראי ישראלי, מבית עסק ישראלי, ללא צורך בבנקים בינלאומיים.
חברת סליקת האשראי שאנו עובדים איתה הינה חברה ישראלית
הנקראת "טרנזילה". אבטחת האתר היא SSL.
3. קיבלתם נעל/חולצה שלא תואם את המידה שלכם? אצלנו תוכלו לבצע החלפה!
כל שתצטרכו לעשות הוא לשלוח בדואר את הפריט למחסן שלנו. ונשלח לכם את המידה הרצויה!
נא שימו לב שזה כרוך בהמתנה נוספת של שליחה! לפרטים נוספים צרו קשר :)
4. לאחר 15 ימים תוכלו לקבל שרות על המיקום של המוצר שרכשתם. ולדעתם בידיוק איפה הוא נמצא.
5. לאחר שרכשתם מוצר מהחנות שלנו - הדבר היחידי שתצטרכו לעשות הוא להמתין למוצר . דואר רשום יישלח אליכם עד דלת הבית!
שמבשר לכם שהמוצר ממתין בסניף הדואר הקרוב ביותר לביתכם.
6. המשלוחים נעים בין 15-38 ימי עסקים.
ההתחייבות שלנו היא עד ל-38 ימי עסקים.
במידה ועברו 38 ימי עסקים. תקבלו מאיתנו קופון 100ש"ח לרכישה הבאה שלכם באתר!.
7. במידה והמוצר לא הגיע, על ידי כל מיני סיבות מכס וכדומה, תקבלו את מלוא הסכום ששילמתם.
ללא צורך במרדף אחרי אף סוחר. מכס. דואר.
לא מתפשרים על השירות.❤️

*עברו 38 ימי עסקים ולא קיבלתם את החבילה??

קבלו מאיתנו קופון בסך 100 ש"ח לרכישה הבאה שלכם באתר!

*שירות החלפות:

קיבלתם נעל/חולצה שלא תואם את המידה שלכם? אצלנו תוכלו לבצע החלפה!
כל שתצטרכו לעשות הוא לשלוח בדואר את הפריט למחסן שלנו. ונשלח לכם את המידה הרצויה!
נא שימו לב שזה כרוך בהמתנה נוספת של שליחה! לפרטים נוספים צרו קשר במספר הוואצאפ' :)

*שירות החזר כספי:

שירות מיוחד שאנו מציעים לכם הוא שירות החזר כספי מלא אשר ניתן עד - 2 ימים - מרגע קבלת המוצר תחת התקנון הבא:

**במידה וקיבלתם מוצר פגום או שלא במידה שהזמנתם דווחו לנו וניתן לכן 2 אפשרויות.
**אם הזמנתם נעל במידה 42 והגיע 42 וזה לא תואם לרגלכם - אין אפשרות לקבל זיכוי.
אך ורק אם המידה לא תואמת את ההזמנה.
1. תצטרכו ליצור קשר איתנו במייל, או בפייסבוק.
לפרט לנו על המקרה, לשלוח תמונה כמובן זה מעולה ורצוי לאימות.
2. לאחר האימות  תגשו לסניף הדואר הקרוב לביתכם,
ושלחו לנו את המוצר, הכתובת שלנו בישראל כמובן.
הכתובת תינתן לאחר הפנייה שתשלחו לנו. 
יינתן החזר כספי על התשלום של השליחה - כאשר המוצר עומד בכל הקריטריונים הרשומים בתקנון זה.
3. לאחר שליחת המוצר- תוכלו לבקש החזר כספי מלא על המוצר. או שתוכלו לבחור באפשרות של שליחת מוצר חדש.
שימו לב:
רק במידה והמוצר הגיע פגום או במידה הלא רצויה אנו נציע את השרות הנ"ל.



חשוב מאוד - רגע לפני שאתם שולחים את ההזמנה לוודא את כל פרטי ההזמנה.

שימו לב - בכל יום מתווספים מוצרים חדשים לאתר. שווה לבקר ולהשאר מעודכן תמיד :)